Akbank’tan Değer Zinciri Yönetimi Adımı

Akbank, Değer Zinciri Yönetimi Bölümü’nü Kurarak Müşterilerine Katma Değer Sağlıyor

Akbank, müşterilerine bütünsel değer önerileri sunmayı hedefleyerek Değer Zinciri Yönetimi Bölümü’nü hayata geçirdi. Bankacılık sektöründe lider bir adım atan Akbank, KOBİ Bankacılığı İş Birimi çatısı altında faaliyet gösterecek olan bu yeni yapılanma ile müşterilerine çok katmanlı hizmetler sunmaya hazırlanıyor.

Yeni yapılanma ile Akbank, kurumsal, ticari ve KOBİ segmentlerinin yanı sıra bireysel ve özel bankacılık müşterilerini de kapsayan bir hizmet modeline geçiş yapıyor. Müşterilerinin ekosistemlerini bütüncül bir yaklaşımla ele alan Akbank, tedarikçilerden bayilere, çalışanlardan son kullanıcılara kadar tüm paydaşları kapsayan uçtan uca çözümler geliştirmeyi hedefliyor.

Değer Zinciri Yönetimi Bölümü’nün yenilikleri arasında dijitalleşmenin sağladığı verimlilik artışı ile finansmana erişimin kolaylaşması ve işletmelere maliyet avantajı ile operasyonel verimlilik sunulması da bulunuyor. Özellikle KOBİ’lerin rekabet gücünü artırarak finansal kapsayıcılık açısından önemli bir rol üstlenmesi beklenen yeni yapılanma, müşterilerin ticari ilişkilerinden doğan fırsatları analiz ederek katma değer oluşturmayı amaçlıyor.

Akbank Genel Müdürü Kaan Gür, bankacılık ilişkilerinde derinleşmeyi ve farklılaştırılmış değer önerileriyle yeni faaliyet alanları oluşturmayı amaçladıklarını belirterek, “Değer Zinciri Yönetimi Bölümümüz, sadece Akbank için değil, sektörümüz için de organizasyonel bir inovasyon örneği olarak öne çıkıyor. Müşterilerimizin iş yapma biçimlerine uyumlu, entegre çözümler sunarak ekosistem genelinde katma değer oluşturmayı hedefliyoruz. Sektörde yeni bir yaklaşımın öncüsü olmaktan mutluluk duyuyoruz” açıklamasında bulundu.

Akbank’ın yeni yapılanması, geleneksel segment bazlı bankacılık yaklaşımından daha bütünsel bir yaklaşıma geçişe işaret ediyor. Bankaların yalnızca finansal işlemlerle sınırlı kalmayıp, işletmelere, bireylere ve paydaşlara çözüm odaklı, entegre platformlar sunmasını teşvik eden bu adım, sektöre örnek olabilecek uygulamaları hayata geçirmeyi hedefliyor. Akbank, teknolojiyle desteklenen bütünsel yapıyı aktif olarak yöneterek müşterilerine en üst düzeyde değer sağlarken sektörde liderliğini sürdürmeyi amaçlıyor. – İSTANBUL

Related Posts

Arjantin’de gelecek kaygısı artıyor: Tüketici güveninde sert düşüş

Arjantin’de tüketici güveni ağustos ayında sert bir şekilde gerileyerek son dönemin en düşük seviyelerinden birine indi. Tüketici Güven Endeksi temmuz ayında 46,37 seviyesindeyken ağustosta 39,94’e düştü. Bu da bir aylık süreçte yüzde 13,9’luk kayba …

BIST100 endeksi tarihi zirveye ulaştı

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 179,17 puan artışla günü 11.313,90 seviyesinden tamamladı. Toplam işlem hacmi 145,3 milyar lira olarak gerçekleşti. Yıl başından bu yana yaklaşık yüzde 15 değer kazanan endeks, 13 ay sonra …

Tüm müşterileri bir anda ortada kalmıştı: İflas eden Türk teknoloji devi hakkında yeni gelişme

Bir zamanlar Türkiye’nin 50’den fazla ilinde 200’e yakın mağazasıyla teknoloji ürünleri satan Bimeks, mali sıkıntılar nedeniyle önce mağazalarını kapatmış, ardından çalışanlarını işten çıkarmıştı. 2021’de iflas eden Bimeks hakkında şimdi yeni bir gelişme yaşandı.

Bankalarda işlem yapılmayan 732,1 milyon TL TMSF’ye aktarıldı

Bankalarda işlem yapılmayan 732,1 milyon TL TMSF’ye aktarıldı

Borsada tarihi zirve

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksi, 11.268,72 puanı görerek seans içi tarihi rekorunu kırdı. Önceki rekor 11.252,11 puan ile 18 Temumz 2024’te görülmüştü.

Yangın mağdurlarına bir nebze iyi haber: Ücret ödemeyecekler!

İzmir Büyükşehir Belediyesi haziran ve temmuz aylarında kent genelinde meydana gelen orman yangınlarında konutu, iş yeri, tarım alanı ve hayvanları zarar gören yurttaşlara desteğini sürdürüyor. Afet sonrası yaşanan ekonomik zorlukların hafifletilmesi …