İDO’dan uluslararası seferlere güçlü bir açılış: Dört deniz tek vizyon!

İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) Artık Dört Denizde!

İstanbul Deniz Otobüsleri, artık Marmara, Ege, Karadeniz ve Akdeniz’e seferler düzenleyerek uluslararası markalaşma vizyonunu pekiştiriyor.

İDO’nun Yeni Rotaları

İDO, bu sezon uluslararası hatlarını genişleterek Ege Denizi’ne ek Akdeniz ve Karadeniz’de yaptığı seferlerle 4 denizde aktif rol almaya başladı. Ege Denizi’nde Midilli ve Rodos adaları yoğun ilgi görürken, Türkiye’den Yunan adalarına açılan hatlar yaz boyunca farklı kültürleri deneyimleme fırsatı sunuyor. Ayrıca, İstanbul Sarayburnu’ndan kalkarak Bulgaristan’ın Burgaz şehrine giden sefer, Karadeniz üzerinden Avrupa’ya deniz yoluyla erişim olanağı sağlıyor. Taşucu’dan başlayan Girne hattı ile Akdeniz’e açılan yeni kapı ise deniz yolculuğunda yeni bir deneyim sunuyor. Bu yeni rotalarla İDO, Türkiye’nin deniz ulaşımında uluslararası marka kimliğini güçlendiriyor.

Yolcu Hedeflerinde Artış

İDO Genel Müdürü Dr. Murat Orhan, Ege’de geçen yıl 4 adaya 155.000 yolcu taşındığını ve bu yıl hedeflerinin 6 adaya yayılan seferlerle 300.000 yolcuya ulaşmak olduğunu belirtti. Deniz taşımacılığının sadece ulaşım değil aynı zamanda bir deneyim yaratma süreci olduğunu vurgulayan Dr. Orhan, yeni rotalarla kültürel bağları güçlendirdiklerini ifade etti. Ayrıca, İDO gemilerinin kurumsal organizasyonlar, düğünler ve özel etkinlikler gibi farklı amaçlarla kiralanabileceğini ve bu taleplerin arttığını söyledi.

Orhan, filonun yolcu ve araç taşıma ihtiyaçlarına uygun olarak sınıflandırıldığını ve İstanbul’un ulaşım yükünü deniz üzerinden hafifletebilmek adına sürekli modernizasyon yatırımları yapıldığını sözlerine ekledi.

Lansman Gecesi ve Tanıtım

İstanbul İDO Sirkeci Terminali’nde gerçekleştirilen lansman gecesinde; DJ performansı, trio müzik eşliğinde açık büfe yemekle davetlilere unutulmaz bir deneyim yaşatıldı. Gece boyunca İDO’nun yeni vizyonu ve filo stratejisi hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Geceye katılan Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı Selim Akın, 38 yıllık başarı hikayelerini kutladıklarını belirtirken, İDO’nun güvenilir ve konforlu deniz taşımacılığındaki liderliğini vurguladı.

İDO Kurumsal İletişim Müdürü Sencan Taşçı ise firmanın 1987 yılından bu yana devam eden hikayesinin yanı sıra bugüne kadar yapılan yatırımlar, yolcu güvenliğini öncelikleyen projeler ve uluslararası pazarlardaki büyüme hedefleri hakkında katılımcılara detaylı bilgiler verdi. Davetlilere İDO’nun yeni vizyonunu ve faaliyetlerini yansıtan özel bir tanıtım filmi izlettirildi. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar devam eden etkinlikte davetliler, Boğaz’ın eşsiz manzarası eşliğinde keyifli anlar yaşadılar.

Related Posts

BYD’den Avrupa’da dengeleri değiştirecek adım!

Çinli otomotiv devi BYD, Avrupa elektrikli araç pazarında dengeleri değiştirecek yeni bir adım atıyor. Şirket, 400 bin Çek korunundan daha düşük fiyatla satışa sunmayı planladığı şehir içi kullanıma uygun elektrikli modelle, düşük bütçeli tüketicilere hitap etmeye hazırlanıyor.

Merkez Bankası’nın rezervlerinde toparlanma sinyali

19 Mart haftasında yaklaşık 57 milyar dolar satmak zorunda kalan TCMB’nin rezervleri toparlanmanın beşinci haftasında. Rezervler bir önceki haftaya göre 2 milyar 689 milyon dolar artışla 155 milyar 879 milyon dolara çıktı.

Merkez Bankası Çin ile swap anlaşmasını yeniledi

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) ve Çin Halk Cumhuriyeti Merkez Bankası, Türk lirası-Çin yuanı ikili para takası (swap) anlaşmasını yeniledi. Anlaşma, TCMB Başkanı Fatih Karahan ile Çin Halk Cumhuriyeti Merkez Bankası Başkanı Dr. Pan …

Orta Doğu’da gerilim tırmandı; küresel piyasalarda risk iştahı törpülendi

Orta Doğu’da gerilim tırmandı; küresel piyasalarda risk iştahı törpülendi

81 ilde pazar günü teslimat dönemi

Hepsiburada, pazar günü teslimat hizmetini başlattığını duyurdu.

Euro 46 liraya merdiven dayadı

Ortadoğu’daki gerilim ve dolardaki değer kaybı sonrası yatırımcı euroya yöneldi; gün içinde rekor seviyeler görüldü.